“Hvad gør jeg, når han ikke tager kontakt?”
Mit problem er, at jeg sjældent hører fra min kæreste, de uger børnene er hos mig. Det stresser mig en del, for jeg føler, at han ikke vil mig. Men hvad gør, når han ikke tager kontakt?
Mit problem er, at jeg sjældent hører fra min kæreste, de uger børnene er hos mig. Det stresser mig en del, for jeg føler, at han ikke vil mig. Men hvad gør, når han ikke tager kontakt?
Jeg har datet en fyr i 3 måneder. Vi skriver sammen hver dag og ses 3-4 gange om ugen. Jeg har brug for at vide, at han vil det samme som mig. Hvordan tager jeg en samtale med ham omkring, at jeg gerne vil ham uden at skræmme livet af ham?
Jeg ved at gå i panik, for jeg kan ikke leve et liv uden sex. Hvis løsningen er, at vi skal snakke om det, hvordan bringer jeg det så op uden at såre ham?
Jeg er angst for sex og intimitet, selvom jeg ved med mig selv, at jeg ikke er antisexuel. Og jeg er angst for at blive forelsket og derefter blive forladt.
Jeg er i tvivl om det er det rigtige at blive sammen med ham, blot fordi han er sød og dejlig. Alligevel siger en del af mig stadig, at det føles forkert og at jeg går glip af noget, hvis ikke jeg slår op med ham.