“Jeg stivner, når han prøver at kysse mig!”
Vi har ikke haft sex i 6 mdr. nu, og jeg tager mig selv i at ligge så langt væk fra ham som jeg kan, når vi skal sove. Tanken om at være tæt fysisk på ham får mig til at få det dårligt.
Vi har ikke haft sex i 6 mdr. nu, og jeg tager mig selv i at ligge så langt væk fra ham som jeg kan, når vi skal sove. Tanken om at være tæt fysisk på ham får mig til at få det dårligt.
Min mand har foreslået mig, at jeg bare selv kan finde en elskerinde, for så er vi ligesom ‘lige’. Men jeg har kun lyst til min mand – ingen andre. Jeg er stolt over kun at have været sammen med min mand, siden vi mødtes. Og sådan skal det forblive.
Har altid set sex som en ting der bare skulle give nydelse til begge partnere, men efter hun har sagt det, er jeg begyndt at få dårlig samvittighed. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, eller hvad hun vil have fra mig!
Er det en kvinde ting, at de har brug for bekræftelse, og så er der ikke mere i det? Hvordan kommer jeg videre med den skam, jeg føler, da jeg kender manden og hendes veninder har vidst det hele tiden?
Når jeg spørger efter et kys, for ellers får jeg slet ikke nogen, så bliver det et hurtigt kys. Jeg føler han tager mig for givet og har svært ved at mærke, om han elsker mig.
Problemet for mig er, at han ikke er nærværende til store begivenheder. Men det primære problem er, at når vi har haft problemer, og han ikke har fået udtrykt sig til hverdag. Så kommer det ud, når han er fuld, og der kan man jo ikke tale sammen.