Jeg mangler dybde og nærhed i vores forhold og jeg er træt af, at der hele tiden bliver skiftet emne. Jeg elsker min kæreste rigtig meget og jeg ved at han elsker mig, men vores forhold er så overfladisk.
Min mand og jeg har kendt hinanden i over 25 år. De sidste 10 år har der været flere episoder, hvor jeg har undret mig over hans opførsel. For 3 uger siden, finder jeg ud af at min mand igennem det sidste halve år, har arbejdet tæt sammen med en ung kvinde. De har haft møder sammen 3 gange om ugen, og daglig kontakt.
Jeg mangler IKKE god og dejlig sex. Der er IKKE noget, jeg mangler mht. sex i vores forhold. Jeg ved, vi gør det meget godt i forhold til andre par med børn. Alt kører bare…. Så hvad er grunden til, at jeg er utro??!!
Jeg tvivler meget på mine følelser for min kæreste, fordi lykkefølelsen kun dukker op ca. hver 2. uge. Jeg er kærester med ham, fordi de dejlige følelser dukker op ind imellem, og vi har samme værdier og han gør mig tryg. Men tvivlen har jeg heller ikke følt så kraftigt før. Så, What to do?
Vi var helt fortabt i hinanden, og vi vidste, det skulle være os to resten af livet. Grundet utroligt meget stress hjemme i Danmark hos mig, at hun var langt væk og samtidig viste en lidt irriterende side af sig selv, mistede jeg lidt følelserne for hende. Jeg panikkede og slog op, i stedet for at vente og give det tid. Det var dumt. Meget, meget dumt.