“Jeg har præstationsangst i sengen. Hjælp!”
Jeg er en mand på 37, som har et problem. Jeg har rejsningsproblemer med min nye kæreste. Det skal siges, at jeg altså ikke plejer at have rejsningsbesvær, men nu virker “den” slet ikke.
Jeg er en mand på 37, som har et problem. Jeg har rejsningsproblemer med min nye kæreste. Det skal siges, at jeg altså ikke plejer at have rejsningsbesvær, men nu virker “den” slet ikke.
Jeg kan næsten ikke holde den her hemmelighed ud, men hvis jeg fortæller det, skal jeg så fortælle hele sandheden, eller kan jeg nøjes med at fortælle, at vi sov ved siden af hinanden?
Indledte for et år siden et BDSM-forhold til en mand, efter næsten 30 år uden sidespring. Forsøgte kortvarigt at leve i åbent ægteskab, men min mand kunne ikke holde det ud.
Jeg har behov for at blive rørt, kysset og nusset, men hun har overhovedet ikke samme behov.
Det har medført, at jeg har temmelig ondt i mine kæber og ofte vågner om morgenen helt tør i halsen. Hun mener, at det blot er en tilvænnings sag, mens jeg forklarer hende, at det kan jeg ikke gøre hver dag.
Forstår slet ikke min hjerne i det her. Skal jeg blive med sex jeg ikke nyder, men med en mand jeg elsker? Eller skal jeg ud og være mig selv og fri et stykke tid?