Jeg føler ikke min kæreste gider mig. Jeg savner mere nærhed fra ham, mere bekræftelse og mere kærlighed. Mine veninder, klassekammerater og familie kan godt se, at jeg ikke er lykkelig, men af en eller anden grund, kan jeg ikke forlade ham. Hvad skal jeg gøre?
Min kæreste har meget svært ved at tale om nærværende ting. Og jeg vil gerne tale om tingene. Nu er det kommet så vidt, at jeg helt har mistet lysten til sex, hvilket er et stort problem for min kæreste. Vil dog lige sige, at vi har sex en til tre gange om ugen. Hvordan får jeg lyst igen?