“Min kæreste får mange beskedder på snapchat. Det gør mig jaloux og utryg.”
Det piner mig, at hans telefon bimler og bamler med lyden af indkomne snapchats. Og da han ikke fortæller mig om de snaps han modtager, er jeg blevet mistænksom.
Det piner mig, at hans telefon bimler og bamler med lyden af indkomne snapchats. Og da han ikke fortæller mig om de snaps han modtager, er jeg blevet mistænksom.
På mange måder går det godt, men min mand mig ked af det på mange måder. Især når det drejer sig om følelser, sex og hans børn.
Jeg tør ikke på grund af aldersforskellen, 12 år hvad vil folk sige? Og for hans egen skyld, han fortjener en kvinde på sin egen alder?
Jeg har fortalt ham, at det frustrerer mig vi ikke er mere intime. Han fortæller, at han er vanvittig træt efter arbejde og derfor er for træt til sex.
Hun søgte rigtigt meget min øjenkontakt og virkede bare rigtigt glad for at se mig igen. Men når vi skriver sammen, virker hun ret kold. Ofte går der lang tid før hun svarer.
Altså er jeg bare så naiv, at det gør ondt!? Jeg synes mest af alt, at det virker som om han er bange for selv at blive såret, måske sidder et tidligere forlist forhold stadig meget i ham.